online marketing

Online marketing wordt voor elk bedrijf steeds belangrijker, maar is tegelijkertijd ook best lastig. Hulp van een expert is dus zeker niet ongewenst. Alleen: waar kan zo’n online marketing bureau je nou precies mee helpen? Wij zetten de meest voorkomende vormen van online marketing voor je op een rijtje.

Optie 1: Affiliate marketing

Als je graag samen wilt werken met een bedrijf of met een blogwebsite, is affiliate marketing een ideale uitkomst. Partij A stuurt de bezoekers van zijn website door naar de producten van Partij B via een speciale link. Wanneer bezoekers van Partij A de producten van Partij B ook daadwerkelijk kopen, krijgt Partij A hiervoor een beloning. Dit is voor Partij B dus een ideale manier om meer conversie te creëren.

Optie 2: Display advertising

Display advertising bestaat uit de grote advertentiebanners die je op menig site tegenkomt. Deze zijn geschikt om het bereik van je bedrijf te vergroten. Je kunt op een brede doelgroep adverteren, maar Google Ads maakt het ook mogelijk om op een specifieke subdoelgroep te targeten. Zo kun je richten op de beginfase van de customer journey, maar ook retargeten op eerdere klanten.

Optie 3: Email marketing

Email marketing verloopt via een e-maillijst. Bezoekers schrijven zich in voor een mailinglist en krijgen vervolgens automatisch een mail met nieuwe of relevante informatie over jouw bedrijf. Om mensen zich aan te laten melden, kun je een incentive uitgeven. Denk aan korting bij de volgende aankoop of kans op een cadeaubon.

Optie 4: Social media marketing

Iedereen gebruikt vrijwel dagelijks social media, dus is het goed ook hier campagnes op te zetten. Kanalen als Facebook, Instagram of Twitter kunnen helpen om de bekendheid te vergroten, maar ook om volgers en fans op te bouwen.

Optie 5: SEO en SEA

Zoekmachines zijn nog steeds een belangrijk aspect om bezoekers naar je website te trekken. Hoog scoren is dus belangrijk. Via SEA kun je jouw bedrijf in de picture zetten door de eerste advertentie-resultaten op te kopen. Door middels van SEO komt je pagina in de ‘natuurlijke’ ranking hoog te staan en is daarmee gratis. Met name SEO vergt veel specialisme, waardoor een goed online marketing bureau onmisbaar is.

Je kunt kiezen voor een marketingbureau dat gespecialiseerd is in een van deze opties, maar het liefst wil je een allround bureau dat je helpt met alles. Blue Dragon is zo’n allround bureau met brede vakkennis en gespecialiseerde medewerkers. Kortom: wil je online opvallen? Schakel dan zeker een online marketing bureau in!

Categories:

Tags:

No responses yet

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Wie zijn we

Ons website-adres is: http://ifmedia.nl.

Welke persoonlijke gegevens we verzamelen en waarom we die verzamelen

Reacties

Als bezoekers reacties achterlaten op de site, verzamelen we de gegevens getoond in het reactieformulier, het IP-adres van de bezoeker en de browser user agent om te helpen spam te detecteren.

Een geanonimiseerde string, gemaakt op basis van je e-mailadres (dit wordt ook een hash genoemd) kan worden gestuurd naar de Gravatar service indien je dit gebruikt. De privacybeleidspagina kun je hier vinden: https://automattic.com/privacy/. Nadat je reactie is goedgekeurd, is je profielfoto publiekelijk zichtbaar in de context van je reactie.

Media

Als je een geregistreerde gebruiker bent en afbeeldingen naar de site upload, moet je voorkomen dat je afbeeldingen uploadt met daarin EXIF GPS locatie gegevens. Bezoekers van de website kunnen de afbeeldingen van de website downloaden en de locatiegegevens inzien.

Contactformulieren

Cookies

Wanneer je een reactie achterlaat op onze site, kun je aangeven of je naam, je e-mailadres en website in een cookie opgeslagen mogen worden. Dit doen we voor jouw gemak zodat je deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen voor een nieuwe reactie. Deze cookies zijn een jaar lang geldig.

Indien je een account hebt en je logt in op deze site, slaan we een tijdelijke cookie op om te bepalen of jouw browser cookies accepteert. Deze cookie bevat geen persoonlijke gegevens en wordt verwijderd zodra je je browser sluit.

Zodra je inlogt, zullen we enkele cookies bewaren in verband met jouw login informatie en schermweergave opties. Login cookies zijn 2 dagen geldig en cookies voor schermweergave opties 1 jaar. Als je "Herinner mij" selecteert, wordt je login 2 weken bewaard. Zodra je uitlogt van jouw account, worden login cookies verwijderd.

Wanneer je een bericht wijzigt of publiceert wordt een aanvullende cookie door je browser opgeslagen. Deze cookie bevat geen persoonlijke data en heeft enkel het post ID van het artikel wat je hebt bewerkt in zich. Deze cookie is na een dag verlopen.

Ingesloten inhoud van andere websites

Berichten op deze site kunnen ingesloten (embedded) inhoud bevatten (bijvoorbeeld video's, afbeeldingen, berichten, etc.). Ingesloten inhoud van andere websites gedraagt zich exact hetzelfde alsof de bezoeker deze andere website heeft bezocht.

Deze websites kunnen data over jou verzamelen, cookies gebruiken, tracking van derde partijen insluiten en je interactie met deze ingesloten inhoud monitoren, inclusief de interactie met ingesloten inhoud als je een account hebt en ingelogd bent op die website.

Analytics

Met wie we jouw data delen

Hoe lang we jouw data bewaren

Wanneer je een reactie achterlaat dan wordt die reactie en de metadata van die reactie voor altijd bewaard. Op deze manier kunnen we vervolgreacties automatisch herkennen en goedkeuren in plaats van dat we ze moeten modereren.

Voor gebruikers die geregistreerd op onze website (indien van toepassing), bewaren we ook persoonlijke informatie in hun gebruikersprofiel. Alle gebruikers kunnen hun persoonlijke informatie bekijken, wijzigen of verwijderen op ieder moment (de gebruikersnaam kan niet gewijzigd worden). Website beheerders kunnen deze informatie ook bekijken en wijzigen.

Welke rechten je hebt over je data

Als je een account hebt op deze site of je hebt reacties achter gelaten, kan je verzoeken om een exportbestand van je persoonlijke gegevens die we van je hebben, inclusief alle gegevens die je ons opgegeven hebt. Je kan ook verzoeken dat we alle persoonlijke gegevens die we van je hebben verwijderen. Dit bevat geen gegevens die we verplicht moeten bewaren in verband met administratieve, wettelijke of beveiligings doeleinden.

Waar we jouw data naartoe sturen

Reacties van bezoekers kunnen door een geautomatiseerde spamdetectie service geleid worden.

Jouw contactinformatie

Aanvullende informatie

Hoe we jouw data beveiligen

Welke datalek procedures we geïmplementeerd hebben

Van welke derde partijen we data ontvangen

Wat voor geautomatiseerde besluiten we nemen en profilering we doen met gebruikersgegevens

Openbaarmakingsverplichtingen van de industrie

Save settings
Cookies settings