Wat zijn de grootste valkuilen bij WooCommerce hosting?

Wat zijn de grootste valkuilen bij WooCommerce hosting?

Wie begint met WooCommerce hosting, bepaalt zelf de moeilijkheidsgraad. We laten zien tijdens welke momenten je moet kiezen voor de eenvoudigste weg. 

Hosting

Typ op Google WooCommerce hosting in en je spot vele kansen, hierdoor schaf je makkelijk een te duur pakket aan waarin de volgende punten zitten, die je aanvankelijk amper gebruikt: 

Ruimte

Vergelijk het met een groot huis voor jou alleen: vele kamers blijven leeg of krijgen een opslag label. Jammer, omdat je ervoor afrekent. Start dus eerst met een woning waarbij je geen vierkante meter mist, hiermee baal je na een jaar niet van de kosten.

Domeinen

Nadat je opmerkt dat er ruimte is voor meerdere domeinnamen, levert je creativiteit nieuwe ideeën aan, met volgende projecten en het verlies van focus als gevolg. 

Back-ups

Je aanbod telt in de aanloopperiode een beperkt aantal producten, daarnaast voeg je weinig kersverse artikelen toe, aangezien je aandacht ligt op de bestaande voorraad. Daardoor hoeft de beheerder een keer in de maand een veiligheidskopie uit te voeren in plaats van wekelijks. 

Plugins

Iedere plugin omvat zowel een betaalde als kosteloze variant. Het is verschil is de grootte, bijvoorbeeld een mailinglijst opbouwen van 1000 mensen tegenover 50. Duizend mensen belanden vanzelf in je bestand. Kortom: letten op het prijskaartje is later pas nodig.

Template

Je plaatst een primaire zichtbaarheid om klanten aantrekken. Hiervoor zijn extra opties overbodig, doordat een strategie om een premium template te laten renderen nog op de schrijftafel wacht.

De ideale manier

Leer werken met de methode op de website wordpress.org, daarop download je gratis de software en creëer je een eigen webadres, waardoor je de opzet voor je toekomstige succes uittekenen. En wanneer je denkt: voor uitbreiden is dit het juiste moment, stap je over op de functies van een aanbieder.

Opschalen

Iedere starter leert de klanten en de markt kennen, bouwt aan een bedrijfsmodel en draait omzet, vervolgens ontstaat de groei en is het tijd om op te schalen. Dit kost echter tijd. Met andere woorden: kies de kleinste samenstelling uit en stapel daarna op richting je de volgende fase in je business, zo word je uiteindelijk een expert met de beste tools.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *