Ben jij al een tijd op zoek naar hoe werkt linkbuilding? Dan ben je op deze pagina aan het juiste adres. We zullen hieronder kort stilstaan bij de belangrijkste punten op het gebied van hoe werkt linkbuilding. Hierdoor ben jij in hoofdlijnen zelf in staat om aan dit proces te werken zodat je resultaten zult behalen in de zoekmachines van Google. Heb jij toch nog aanvullende informatie of hulp nodig? Dan is het zeker verstandig om een expert in te schakelen die je verder kan helpen.

Hoe werkt linkbuilding in natuurlijke vorm

Een van de meest gebruikte vormen van linkbuilding is de natuurlijke vorm. Hierbij wordt een lijst samengesteld van potentiële websites die relevant zijn voor jouw website. Op basis van deze lijst wordt vervolgens een outreach per mail gedaan met het verzoek om je website geplaatst te krijgen op hun website. Hierbij is het goed om te weten dat de meeste website-eigenaren geld vragen, dan wel een link terug willen. Om deze reden is het goed om hier op voorbereid te zijn met bijvoorbeeld een blogpagina. Deze vorm van linkbuilding is sterkst en kost het minst geld. Echter, kost deze vorm van linkbuilden wel het meeste tijd

Een andere vorm is kopen

Hoewel kopen van links niet is wat Google het liefst heeft, is het zeker wel een methode die behandeld dient te worden bij hoe werkt linkbuilding. Veel website-eigenaren besluiten om links in te kopen bij specialisten die een enorm groot netwerk van blogs hebben. Over het algemeen betaal je dan een bepaalde vergoeding per plaatsing. Het artikel kun je zelf aanleveren om de kosten te doen besparen. Kijkend naar hoe werkt linkbuilding is deze methode zeker geen verkeerde keuze. Let echter wel op dat je niet extreem veel achter elkaar inkoopt. Het proces dient natuurlijk te ogen.

Let op de waardes van websites

Ongeacht welke methode je toepast is het bij hoe werkt linkbuilding van groot belang om naar de waarde van de website te kijken. Zo zijn de DA en PA waardes, waardes die je in de gaten dient te houden. DA staat voor domein autoriteit waarbij PA weer voor pagina autoriteit staat. Beide waardes geven aan hoe waardevol een website is. Via deze weg kun jij alleen goede autoritaire websites naar je website laten linken. Het advies is altijd om te kiezen voor blogs met een waarde van minimaal 15 DA.

Vind je het lastig? Schakel een specialist in!

Hoe werkt linkbuilding? Het is een proces dat als erg lastig wordt beschouwen. Daarnaast is het ook zo dat het niet goed toepassen van deze strategie kan leiden tot straffen in de zoekmachines. Je moet dus zeer nauwkeurig te werk gaan en kennis hebben op dit gebied. Om deze reden is het zeker aan te raden om te kijken of je een specialist kunt inschakelen. Hierdoor weet je zeker dat je de gewenste resultaten zult behalen zonder straffen te krijgen. Vraag hierbij altijd naar resultaten van de betreffende partijen zodat je een goede keuze zult gaan maken.

Categories:

Tags:

No responses yet

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Wie zijn we

Ons website-adres is: http://ifmedia.nl.

Welke persoonlijke gegevens we verzamelen en waarom we die verzamelen

Reacties

Als bezoekers reacties achterlaten op de site, verzamelen we de gegevens getoond in het reactieformulier, het IP-adres van de bezoeker en de browser user agent om te helpen spam te detecteren.

Een geanonimiseerde string, gemaakt op basis van je e-mailadres (dit wordt ook een hash genoemd) kan worden gestuurd naar de Gravatar service indien je dit gebruikt. De privacybeleidspagina kun je hier vinden: https://automattic.com/privacy/. Nadat je reactie is goedgekeurd, is je profielfoto publiekelijk zichtbaar in de context van je reactie.

Media

Als je een geregistreerde gebruiker bent en afbeeldingen naar de site upload, moet je voorkomen dat je afbeeldingen uploadt met daarin EXIF GPS locatie gegevens. Bezoekers van de website kunnen de afbeeldingen van de website downloaden en de locatiegegevens inzien.

Contactformulieren

Cookies

Wanneer je een reactie achterlaat op onze site, kun je aangeven of je naam, je e-mailadres en website in een cookie opgeslagen mogen worden. Dit doen we voor jouw gemak zodat je deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen voor een nieuwe reactie. Deze cookies zijn een jaar lang geldig.

Indien je een account hebt en je logt in op deze site, slaan we een tijdelijke cookie op om te bepalen of jouw browser cookies accepteert. Deze cookie bevat geen persoonlijke gegevens en wordt verwijderd zodra je je browser sluit.

Zodra je inlogt, zullen we enkele cookies bewaren in verband met jouw login informatie en schermweergave opties. Login cookies zijn 2 dagen geldig en cookies voor schermweergave opties 1 jaar. Als je "Herinner mij" selecteert, wordt je login 2 weken bewaard. Zodra je uitlogt van jouw account, worden login cookies verwijderd.

Wanneer je een bericht wijzigt of publiceert wordt een aanvullende cookie door je browser opgeslagen. Deze cookie bevat geen persoonlijke data en heeft enkel het post ID van het artikel wat je hebt bewerkt in zich. Deze cookie is na een dag verlopen.

Ingesloten inhoud van andere websites

Berichten op deze site kunnen ingesloten (embedded) inhoud bevatten (bijvoorbeeld video's, afbeeldingen, berichten, etc.). Ingesloten inhoud van andere websites gedraagt zich exact hetzelfde alsof de bezoeker deze andere website heeft bezocht.

Deze websites kunnen data over jou verzamelen, cookies gebruiken, tracking van derde partijen insluiten en je interactie met deze ingesloten inhoud monitoren, inclusief de interactie met ingesloten inhoud als je een account hebt en ingelogd bent op die website.

Analytics

Met wie we jouw data delen

Hoe lang we jouw data bewaren

Wanneer je een reactie achterlaat dan wordt die reactie en de metadata van die reactie voor altijd bewaard. Op deze manier kunnen we vervolgreacties automatisch herkennen en goedkeuren in plaats van dat we ze moeten modereren.

Voor gebruikers die geregistreerd op onze website (indien van toepassing), bewaren we ook persoonlijke informatie in hun gebruikersprofiel. Alle gebruikers kunnen hun persoonlijke informatie bekijken, wijzigen of verwijderen op ieder moment (de gebruikersnaam kan niet gewijzigd worden). Website beheerders kunnen deze informatie ook bekijken en wijzigen.

Welke rechten je hebt over je data

Als je een account hebt op deze site of je hebt reacties achter gelaten, kan je verzoeken om een exportbestand van je persoonlijke gegevens die we van je hebben, inclusief alle gegevens die je ons opgegeven hebt. Je kan ook verzoeken dat we alle persoonlijke gegevens die we van je hebben verwijderen. Dit bevat geen gegevens die we verplicht moeten bewaren in verband met administratieve, wettelijke of beveiligings doeleinden.

Waar we jouw data naartoe sturen

Reacties van bezoekers kunnen door een geautomatiseerde spamdetectie service geleid worden.

Jouw contactinformatie

Aanvullende informatie

Hoe we jouw data beveiligen

Welke datalek procedures we geïmplementeerd hebben

Van welke derde partijen we data ontvangen

Wat voor geautomatiseerde besluiten we nemen en profilering we doen met gebruikersgegevens

Openbaarmakingsverplichtingen van de industrie

Save settings
Cookies settings